Eight years after their separation, Abel meets Marianne again, at Paul’s funeral. Abel sees this tragic event as a good omen. Paul’s death will allow him to win Marianne back. That is, unless Joseph, Paul and Marianne’s son, and Paul’s sister Eve, acting behind the scenes, don’t succeed in destroying Abel’s hopes...