Raf and Julie, a couple on the verge of breaking up, find themselves in an emergency ward bordering on collapse on the evening of a Parisian Yellow Vest protest. Their encounter with Yann, an angry and injured demonstrator, will shatter each person's certainties and prejudices. Outside, the tension escalates. The hospital, under pressure, must close its doors. Staff is overwhelmed. The night will be long...