A teenager, her younger brother, and their mother cross a hostile region by foot. They hope to flee by the sea. Despite the complete lack of any resources and looting gangs who lurk, the children seem to be able to cope. But the mother, at the end of her rope, progressively loses her footing. When her behavior begins to threaten the survival of all three, the teenager must make a decision.