A fifteen years old boy, Baptiste, lives in a village of Brittany with his older sister and brother since their parents death. He spends his day life working with a local cow farmer, Jean-Yves. Known for his talents as a vower, he one day receives the visit of a young girl who asks him to wish a person to death.