Tristan and Louise love each other but they are tugged at by muddled feelings as their relationship is sometimes toxic. During Tristan's birthday in his parents' house, an event makes Louise furious and she decides to take vengence. Adèle and Antonin, two guests at the party, will suffer the consequences.