Guillaume and his friends have planned to go to the world's biggest electronic music festival to celebrate graduating from high school, except that Guillaume has to retake his exams and must study all weekend! But he's the only one in his group of friends to have a driver's license, so they convince him not to tell his parents and go anyway. They promise to help him study while at the festival. They've worked out the perfect plan, or so they think.