Sami and Axel live on an estate in the East of France. Sami tries his best to to bring up his daughter Lana by creating a playful and sensitive universe in the middle of the concrete towers. Axel, the boss of the district, fbrags to everybody about his business and especially about his sexuality. These ordinary people live next to each other but do not know each other. Nevertheless their fate is going to be connected.