Élise is twelve years old and she's bored. Going to school, doing her homework, being woken up by her mother on the weekend... It's all so frustrating! And when she has to play with her neighbor Salima, it's more than she can handle. Salima has leukemia. But little by little, the two girls learn to open up to each other and find some relief from the brutality of the disease as they embark on one last adventure together.