Suzanne was not keen on returning to this village in which she grew up. It was her brother Anton who insisted that she finally see their father again. Before it 's too late ? Indeed the old man has for some time completely lost his mind. If the reunion promises to be complicated, Anton doesn't know yet that the return of a sister can turn many lives. Starting with his life.