Nineteen-year-old Sam is unemployed and lives with his mother and younger sister in a residential neighborhood, on the outskirts of the high-rise tower blocks, where the houses stand lined in a row, all identical. Sam wakes up late, makes himself a bang, and starts his day. Yet another day with nothing to do.