In a remote area of the French countryside, two adult slackers spend their time drinking beer. Lamiche, the older of the two by ten years, torments Yannick and leads him into a multitude of failed shady deals. Their friendship gets stuck in a rut and Lamiche finds himself alone, outcast from the world.