Melanie, a sensitive and withdrawn thirty-year-old, has difficulty intergrating socially. Only her sister Camille, who she gets together with during summer vacation in the family house beside the sea, finds favor with her. But Camille puts a distance between herself and Melanie. Melanie then draws closer to the sea and dreams of being transformed.