Marie works in her parents' hotel-restaurant, a place of sweat and labor where three generations rub shoulders while barely speaking to each other. Suzanne arrives for one night. She then spends a second night, followed by a third, and finally settles in for a moment. For Marie, she's nothing other than an ordinary client. However, Suzanne didn't choose the hotel by accident.