Gaspard spends his nights reading The Odyssey. When Polo, who pretends to be his cousin, turns up at Gaspard's with his backpack filled with CVs, Gaspard's life is turned upside down. A few streets further away, Bob looks up at Josianne's window and yells, hoping she'll hear and will come down and open the door. Pierre-Henri Brahim, who notices him, believes he's found a friend. Fred wanders in the streets with his crazy leg. On the margins of society, all of the characters are a world unto themselves. Most of the actors embodying them are also social outcasts and they light up the screen with a rare presence.