In Paris, Yoon, from South Korea, hears about the reunification South and North Korea. Unfortunately for him, it's the day when Marina, his girlfriend, has decided to leave him. At the same moment, somewhere in the city, Muriel and her husband have an argument about their son who is about to go off to war.
A reunification for separations, borders by way of scars, which time will no doubt end up healing.