Yoon is a South Korean. He lives in France. Someday, he encounters a woman who seems lost, alone, and miserable. That is Sulhwa, from North Korea. Yoon offers her a roof for a night. It is the first time Yoon has ever met a North Korean, and that Sulhwa has ever been in the real world.