Lise Stocker, captain of the Paris Criminal Investigation Department, returns to her hometown when Chloé, a young teenager, disappears the night before during the local festival. This disappearance is identical to that of Lise's two best friends, who also vanished fifteen years ago on the same festive evening. Close to Karine, the mother of the latest victim, Lise begins her investigation alongside Clovis, the gendarmerie commander.