Singing. It’s what 16-year-old Tessa has always lived for. So when she entered high school, she did everything to get into the music program.
But it wasn’t long before the shy teenager became the target of bullying from some jelaous students envious of her talent. Abandoned by her best friend, Tessa’s harassment gradually becomes a daily experience, pushing her to the breaking point.
With the support of her loved ones, especially Raphael, her music teacher, she regains her zest for life and strives to fulfill her dream: to step onto the stage.