Lady Casca, a drag queen in her sixties, is about to go on stage for the last time at the cabaret that she created. The following day, a retirement by the sea awaits her. But her son Thomas, whom she hasn’t seen in a long time, interrupts the festivities. He has some sad news to tell her.