Jeanne, a beautiful young woman with a profusion of boyfriends, always seems to be in a hurry. One day, she meets Olivier, HIV positive, who turns out to be the true love she’s been searching for. When Olivier learns he has little time to live, he vanishes, leaving a troubled Jeanne alone, desperately searching for some sign of him. After a while, Jeanne learns that Olivier has died. But she resolves that life must go on.