"In All Innocence” is a beautiful film, powerfully structured, hard-hitting and masterfully played by a virtuoso quartet. Lanvin displays the same intensity as in Nicole Garcia’s “Le fils préféré”, Bouquet is admirably strong and on target (this will remain one of her greatest performances) and the two younger players are right up to the mark. Virginie Ledoyen is one of the greats and Guillaume Canet deserves a special mention for a punchy naturalness that could well earn him a nice surprise at the César awards some day soon. (“Le Parisien”, November 25th 1998)