An encounter. On a winter's night, on a bridge in Paris, a young man wants to end his life as quickly as possible, but a young woman prevents him from doing so. In the distance, the glimmer of Parisian life shines on the passing boats. On the banks of the Seine, in the light of streetlamps, they talk, she tries to reassure him, they slowly win each other over.