Alice is a doctor in a screening centre for STIs. Every day, she asks patients about their intimate lives, before taking blood samples. When she returns to her apartment, she finds Bianca languidly waiting for her. When the time comes, Alice spills the patients' blood on her tongue, telling her their stories.