Vincent Verner is a former cop who was fired from the police force for refusing to turn a blind eye to an investigation involving a powerful man. A young prosecutor comes to get him to join a new group in charge of investigating ‘‘delicate’’ cases, those that no one dares to summon. Verner, a maverick with an aversion to lying, will use his own methods...