When local oligarch Kalugine announces the bankruptcy of his factory, a group of workers who haven't been paid for months kidnaps him for ransom, locking him up in the factory. Kalugine’s private bodyguards - and the police SWAT team - arrive at once. The angry workers are trapped. How will they survive the night of confrontation with men who will kill without hesitation to protect Kalugine and his crimes?