Jérôme Sorel, police captain of France's elite tactical squad, is woken up in the middle of the night to go in pursuit of and to arrest a serial killer. Once on the scene with the squad, the hunt begins. It is then that Jérôme presents strange behavioural problems and the pursuit takes an unexpected turn.