Clarissa, a police captain from Réunion Island, is a squad commander in a working-class neighbourhood of Nouméa. Smart, stubborn, and a vital member of her squad, she's also a widow, raising two teenagers by herself. In the second season, the group is redeployed to the south of Réunion Island. For Commander Clarissa Hoarau, i's a homecoming. But for her colleagues, a new like is beginning.