A bad moment for Black. His last hold-up in Paris turned into a massacre and all his acolytes were killed. While he ponders changing profession, his cousin Lamine calls him from Daka and offers him an easy job, a really easy job: to steal a briefcase full of smuggled diamonds deposited in a bank. In next to no time, Black puts together a crew and flies to Africa and money.