Parisian police officer Simon Coleman, accustomed to dangerous undercover missions, is entrusted with the care of his nephews after the sudden death of his sister and brother-in-law in a tragic accident. Forced to move to the south of France to look after the children, will this previously unattached bachelor manage to adapt to a quiet family life and find his feet in a provincial police station?