On a winding road in the Pyrenees, a spectacular car accident turns out to be miraculous: the reappearance of Anna, a teenager who disappeared five years ago. Captain Alix Berg and Commander Balthus are deployed alongside Victor Ferrer, the local gendarmerie chief, to embark on a race against time. They must find Lucie, a young girl who was kidnapped at the same time as Anna but has not reappeared...