As chief of police in the small Brittany town of Harz, Max is responsible for investigating the disappearance of a teenage girl. Meanwhile, having recently lost his wife, he and his daughter Wendie are striving to piece their lives back together again. Their recent hardship is not making it easy... The mystery thickens when several people are found in a strange state, as if drained of all their vital energy. While Max sets out to track down a serial abuser, Wendie finds out, with the help of her friends, that a supernatural creature is behind all these inexplicable phenomena, and that she has the power to confront it.