Some things in life are just unacceptable. To learn that a loved one has died in a hospital corridor is one of them. Some walls you just can't break through. But what can you do when the wall of fate joins into that of time? Letting out a silent scream, Lucie decides to fight with everything she's got. She takes a breath, and her desperate race begins...