As Anna and Guillaume plan to marry, it's a fairy tale come true. Then a tragic twist - Guillaume's ex wife is discovered dead on their wedding day. Did he do it? Is Anna in danger, as she goes to all ends to discover the truth? Does she really know Guillaume?