Sami, a quiet 20-year-old student, lives with his parents in the residential suburbs of Marseille. That evening, classes are over. He is invited to THE party. The one where you have to be. But nothing goes as planned. Sami borrows his father's taxi and meets the mysterious Gloria, with whom he spends a magical night. When he wakes up, Gloria is dead, brutally murdered. Sami is arrested at the scene of the crime. And for Jeff, the cop in charge of the investigation, he is the perfect suspect. Sami's path crosses that of Isabelle, a whimsical and disillusioned criminal lawyer who agrees to defend him. She becomes his only chance to get out of this mess. But one question remains. Is Sami guilty? Is he innocent? And deep down, does it really matter?