A father and son in permanent conflict. The father, a fisherman boss, has displaced his fatherly love on his young sailor. He doesn't understand that his son wants to be an actor and still live at home. The two men, though united by blood, no longer understand each other and will continue to tear each other apart the day the truth comes out.