Natalie, a young French expatriate in Israel, is accused of murdering her husband on their wedding night. Karim, a French diplomat tasked with helping French nationals in difficulty, gradually falls under her spell. But he cannot tell whether the young woman is deeply lost and vulnerable, or a formidable manipulator. Obsessed with the case, Karim delves into the mysterious past of Natalie and her family.