Adam is not really enthusiastic, but sees it as an occasion to spend some quality time with his wife, away from their baby boy. Anna, on the other hand, is both extremely anxious and overly excited about the trip to her grandmother's country. She is hoping to reconnect with her roots and finally discover more about her own family's history, which was always a mystery...