Marie intends to tell her boss about a sanitary problem in the enterprise. But he gets into a fight and fires her. Marie tries to tell people and the local press about this matter, but no one seems to listen to her. Her loneliness seems to take over her. It is harder and harder for her to make the difference between the truth and her paranoia.