Marc, a young autistic boy, very intelligent and gifted in computer science discovers a frightening manipulation from a foreign government concerning an international on humanity. It encloses a terrible secret endangering the population. He wants to reveal it to the world but he is chased by a section held secret that does not hesitate to use the strong way to prevent it.