Haingo, a young, single mother from Southern Madagascar, can't manage to pay her daughter's school fees. A dance company from the capital offers her a trial contract. Haingo grabs the chance, leaves her family, and goes to Tananarive. She only has a few days to learn a dance totally unfamiliar to her.