Steevens is a young Haitian living an uneasy but somewhat stable life in Santiago de Chile. This precariously balanced life is disrupted when Junior, a childhood friend, arrives illegally in Chile seeking assistance to establish himself. Initially, Steevens does everything to support his friend and even gets him a job with his employer, but an incident at their workplace erupts racial tensions and stokes a large anti-immigration sentiment in the city. Steveens loses his working documents and his home, and is left to wander the city looking for a chance to restart his life beyond the margins of society.