Lise, a police officer, and Clovis, a gendarme, are happy in Annecy. They have a son, Tom, who is nine months old... Just as Lise is finally recovering from a difficult investigation that ended badly some time ago, another woman is murdered. Then another. Lise and Clovis both investigate, tracking down a complex and unpredictable killer. Will their relationship and family survive this ordeal?