Éva and Léo just met. She is very excited to visit the loft of her favorite artist. He is intimidated, though very happy to talk to someone about his film project. He is going to direct her in his film, to get her into his world, to shrink her together with him like a puppet in his Melie's optical theatre and then play all the parts of the film.