Anaïs andThomas were once lovers and have both commenced new lives. This afternoon, he stolls around the city between two trains. She, is going for a job interview which she will fail. Their roads meet.They keep each other company and talk about thier lives, make love in a hotel room. Reality catches up with them and they go their separate ways, her towards her wandering and him back to his family. They will never see each other again.