In 2020, unable to travel to Mozambique, Ico Costa asked Ailucha and Domingos to film their daily lives with a camera he had left in Inhambane the previous year. The camera acquired a special presence in the group, recording the teenage life, the working, the playing, the hanging around, the singing and dancing, the desire.