Summer 2016, somewhere in Drôme Provençale, a mysterious plague descends on the villages: swarms of white moths have invaded the region. As night approaches, people shut themselves indoors , trapped by these pests that nothing seems to stop. As the wave approaches, Lou discovers the strange insects along with his feelings for his friend Sam. By the end of the season, the moths will have devastated all the century-old box trees in the area, leaving behind a landscape of ruins.