In a gallery, during a private viewing, a couple discuss on a bench. The attention of the man is taken by a foreign young woman who fusses by the telephone. When the woman of the couple goes away, the foreigner comes to sit down next to the man. Between them a collusive conversation starts, a meeting between two strangers, a suspended moment.