Intrigued and convinced that this job will enable him to overcome his current financial problems, Gabriel sets off on the adventure. From Istanbul to Bruges, and passing through China, he hops from private plane to private plane with his mysterious load. Money soon flows in. It's true that Gabriel is now a man in a hurry, but he's rich. Even though his daughter complains that she no longer sees her father, who is now away all the time, Gabriel can't stop a machine that suffocates him more and more each day.