One morning, while coming home from the printing office where she works, Gabrielle is disturbed by the presence of a woman who waits in front of her door. Illegal immigrant, Khady has come from Senegal, with the help of a passer to stay with the nearby family Diop, but she is a day early. Convinced that she is exploited, Gabrielle, does all she can to save her.