Ditched by Juliette, Marcel has decided to commit suicide by throwing himself off a bridge. A passer by Philippe, sees him and saves him by offering him a pact. Marcel finds himself obliged to follow his lfesaver to where he lives, a massive manor where he must look after him, but even more so, will the saved save his lifesaver?